Jaki zbiornik dla Amphiprion ocellaris(Nemo)

Awatar użytkownika
chmielu
Narybek
Narybek
Posty: 90
Rejestracja: 21 września 09, 13:01
Lokalizacja: Stalowa Wola

Jaki zbiornik dla Amphiprion ocellaris(Nemo)

Postautor: chmielu » 5 grudnia 09, 13:19

Witam. W akwarystyce morskiej interesuje mnie tylko jeden gatunek, mianowicie Amphiprion ocellaris. Wiem, że "solniczka" to spory wydatek a wiąże się przede wszystkim z jej litrażem. Czytałem o "nemo" i wiem ze jest to mało wymagająca ryba ale na necie są sprzeczności co do zbiornika dla niej.

Jaki zbiornik trzeba dla niej założyć? Tylko dla 1 pary, nic więcej. Oraz przybliżony koszt założenia takiego akwarium.

Pozdrawiam
Rafał
Jeszcze jestem zielony ale się staram ;-)

chris.uk
Ryba
Ryba
Posty: 378
Rejestracja: 24 lutego 08, 04:29
Lokalizacja: devon/uk

Re: Jaki zbiornik dla Amphiprion ocellaris(Nemo)

Postautor: chris.uk » 5 grudnia 09, 23:23

witaj, zacznijmy od tego ze musisz przeznaczyc jakas sume pieniedzy.
Mi niedawno wydawalo sie ze 1000zl i bede mial wszystko, no moze bylo wszystko ale tylko na kilka dni, okazalo sie ze trzeba wszystko od nowa zaczynac i od nowa wydac kolejne pieniadze , no i w tysiaku sie nie zmiescilo do tej pory wyszlo mnie za 130l na nie najlepszym sprzecie okolo £600 a to nie koniec bo jest strasznie pusto.


Tak ze przeznacz jakas sume pieniedzy.


Nie popelnij bledow jakie ja popelnilem, ja tak bylem podekscytowany ze prawie kupilem rybki nie miajac jeszcze akwarium.
Ostatnio zmieniony 5 grudnia 09, 23:24 przez chris.uk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
chmielu
Narybek
Narybek
Posty: 90
Rejestracja: 21 września 09, 13:01
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Jaki zbiornik dla Amphiprion ocellaris(Nemo)

Postautor: chmielu » 6 grudnia 09, 00:06

witam chris.uk. Zapytałem nie o cenę konkretnie a o cenę zbiornika jaki byście podali. A dlaczego? bo na internecie są tak sprzeczne informacje co do Amphiprion ocellaris, że się pogubiłem :roll:.