CZY NIE PRZERYBIŁAM???PROSZE O OCENE.

Awatar użytkownika
kamila
Ryba
Ryba
Posty: 314
Rejestracja: 17 września 04, 12:29
Lokalizacja: Stockholm

CZY NIE PRZERYBIŁAM???PROSZE O OCENE.

Postautor: kamila » 25 września 04, 19:44

Cześć!

W moim akwarium 50 l. pływa: 7 neonow inessa, 4 razbory klinowe, 4 gupiki, 2 danio pregowane, 4 kiryski pandy, 1 zbrojnik i 1 otosek.

Jestem początkującą akwarystką (to moje pierwsze w życiu akwarium - mam je od grudnia). Udało mi sie doprowadzić do tarła danio, gupików ( ale to chyba żaden wyczyn), kirysków pand i neonkow ( z tego jestem najbardziej dumna). Tylko razborki nic...ale trudno.Może kiedyś?.
W akwarium tło strukturalne ( zabiera jakieś 3 , miejscami 5 cm. szerokości), mały korzeń, kokos (oczywiscie obsadzony mchem jawajskim) i naprawde sporo roslinek.Od jakiegoś czasu zastanawiam sie czy rybki nie maja za ciasno?? Prosze o Wasze zdanie na ten temat i wyrozumiałość. Z góry dzieki.

Awatar użytkownika
ciosek
Fish Master
Fish Master
Posty: 1385
Rejestracja: 21 maja 04, 09:40
Lokalizacja: Chełm

Re: CZY NIE PRZERYBIŁAM???PROSZE O OCENE.

Postautor: ciosek » 25 września 04, 19:53

Mi sie wydaje że nie...chociaż hmm..., no ale niech sie wypowie jeszcze ktos bardziej doswiadoczony w ocenianiu przerybienia akwariów :). Ale moja skromna uwaga, nie zapomniaj że Danio to rybki stadne, tak samo jak neonki czy razbory. Ale mysle ze jak dasz im jeszcze cos to nie bedzie dobrze, wiec chyba bedziesz musiala sie ich pozbyc, możesz sobie też odpuścić razbory... nie wiem jakos tak mi sie wydaje że dwa stadka nie beda dobrze wygladac w takim akwarium. Za to możesz dokupić jeszcze ze 3 neonki innesa i bedzie git. (ew. jak masz skumplowany sklep, to możesz wymienic razbory i danio na neony)

Awatar użytkownika
Bea
Narybek
Narybek
Posty: 83
Rejestracja: 3 września 04, 16:06
Lokalizacja: Kraków

Re: CZY NIE PRZERYBIŁAM???PROSZE O OCENE.

Postautor: Bea » 25 września 04, 21:10