Moje pierwsze akwarium

Awatar użytkownika
Setrion
Ryba
Ryba
Posty: 268
Rejestracja: 20 stycznia 15, 13:03

Moje pierwsze akwarium

Postautor: Setrion » 20 stycznia 15, 14:43

Witam

Jestem całkowitym nowicjuszem odnośnie akwarystyki i potrzebuje porady czy dobrze postępuje z moim nowym hobby. Od jakiegoś czasu z żona zastanawiałem się nad zakupem malutkiego akwarium dla dzieci i w końcu go mam od półtora tygodnia. Wszystko do tej pory związane z założeniem go, dokonywałem według instrukcji sprzedawcy w sklepie zoologicznym. I tu się zaczynają moje obawy, być może nieuzasadnione. Mianowicie czytając w wolnym czasie fora, kilka razy spotkałem się z opinia, że często się zdarza w takich sklepach aby jak najwięcej wcisnąć towaru a porady, są niezbyt trafne odnośnie fajnych warunków życia dla rybek. Chciałbym dowiedzieć się przedstawiając krok po kroku co robiłem czy jest to właściwa droga do sukcesu.