małe 20L i mała córeczka 8 lat

grych2
Ikra
Ikra
Posty: 17
Rejestracja: 21 października 04, 22:53

małe 20L i mała córeczka 8 lat

Postautor: grych2 » 21 października 04, 23:16

Witam! Jestem początkujący, wiec proszę o wyrozumiałość, córka ma dziś urodziny (8lat) i dostała nieduże akwarium 20l i filtr „aqua szut junior”, wodę wlałem 5 dni temu, tęsztę zakupów, chcę zrobić w sobotę. Proszę poradźcie mi jakie rybki – myślałem o 6 neonkach 3 kiryskach, i jednym mały glonojadzie (nie pamiętam, nazwy). Chciałbym, mieć kolorowo w akwarium i jak najmniej problemów, niechałbym zgonów rybek – wiadomo córka, Nie wiem czy wygodniej mieć sztuczne roślinki, czy prawdziwe, oświetlenie zrobiłem z uszkodzonego halogena takiego na biurko (lampa leży na szkle nad akwarium), I jeszcze mam pytanie, jak włączam filtr (jak będą rybki to będzie 24/h), to w wodzie widać drobinki powietrza rozpylone po całym akwarium, czy to normalne? I jeszcze temp. bez grzałki to 20-22 stopnie, szkoda mi kasy, na grzałkę z termostatem, planuję kupiś 5W – powinno mi podnieść temperaturę o jakieś 2-3 stopnie Podsumowując: Jakie rybki, jakie roślinki, czy filtr działa prawidłowo, i czy grzałka będzie OK. Proszę nie odsyłajcie mnie do innych postów, czy stron, bo mam mętlik w głowie, a nie chciał bym sprawić zawodu córce (Natalii 8lat). Dzięki za Pomoc

Awatar użytkownika
Elmo
Akwarysta
Akwarysta
Posty: 516
Rejestracja: 20 maja 04, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Re: małe 20L i mała córeczka 8 lat

Postautor: Elmo » 22 października 04, 09:02

Witam :)