[80L] NanoRafa Daniela - fotorelacja :)

Daniel00
Narybek
Narybek
Posty: 99
Rejestracja: 31 maja 09, 14:21

[80L] NanoRafa Daniela - fotorelacja :)

Postautor: Daniel00 » 5 maja 11, 19:50

Witam forumowiczów :)
Przedstawiam Wam proces tworzenia NanoRafy na żywo-dzien po dniu,czynność po czynności. Mam nadzieję, że moja relacja zaciekawi Was,zachęci do założenia morskiego osoby które się wahają i da trochę wiedzy początkującym.

Trochę słów o mnie
Akwarystyką zajmuję się od 12 lat ( morską od 2). Posiadam holenderskie akwarium z dyskowcami ( wbrew przekonaniu, że nie można tego łączyć-paletki są ponad 8 miesięcy-nigdy nie chorowały,pięknie wybarwione i szybko rosnące) . Akwarium morskie posiadam od 2 lat - jest to mała pikorafa o pojemności 35 L w której eksperymentowałem na wszelkie możliwe sposoby ( na szczęście obyło się bez strat). Uważam,że małe jest piękne stąd decyzja o postawieniu 80 L :)

O zbiorniku:


Akwarium :80L
Cyrkulacja:Aquarium Systems Pompa NeWave 1000 1400l/h
Pompa obiegowa: Flamingo 380 l/h
Filtracja:Panel z tyłu ( 4 komory)
Odpieniacz: RESUN SK300
Oświetlenie 3x24 W : Ocean Blue Actinic , Ocean White 10000K ,PC50:50 + niebieskie diody LED i zimna katoda ( noc)
Wentylacja : 9 wentylatorów w pokrywie sterowanych RT0
Sól:Aquarium Systems Reef Crystals
Skała: Docelowo- ok. 15 Kg
Podłoże:Nature's Ocean Bio-Activ Live Natural White ( za jakiś czas)

Na start bakterie:
Seachem Stability Obrazek

Wkłady:
Sera Filter Wool Obrazek


Chemi Pure Elite
Obrazek

Easy life Symboint
Obrazek

Seachem Purigen
Obrazek


Na razie akwarium jest w 1/4 zalane. Poniżej zdjęcia. Zasolenie nastąpi jak tylko naleci woda czyli ok. 24 :) wytrwałych zapraszam.
Na tą chwile to tyle. W razie pytań - pisać :)

Całość
Obrazek

pokrywa:
Obrazek

RO+DI

Obrazek
Lanie wody :)
Obrazek

Serdeczne podziękowania dla mojego taty, który jest projektantem i wykonawcą szafki, oraz namęczył się z przerobieniem blokowej kanalizacji pod podłączenie filtra RO :)