112 litrów, trochę kamieni do tego pseudotropheus saulosi, czyli Malawi według mnie ;)

Jak wam się podoba?

ocena:1
0
Brak głosów
ocena:2
0
Brak głosów
ocena:3
0
Brak głosów
ocena:4
0
Brak głosów
ocena:5
2
100%
 
Liczba głosów: 2
revoc8991
Ikra
Ikra
Posty: 1
Rejestracja: 16 kwietnia 17, 15:57

112 litrów, trochę kamieni do tego pseudotropheus saulosi, czyli Malawi według mnie ;)

Postautor: revoc8991 » 16 kwietnia 17, 16:02

Hej,
Jestem Marcin, mam 18 lat i około dwa lata temu zacząłem przygodę z Malawi.
Jeśli możecie to zapraszam do obejrzenia filmu przedstawiającego moje akwarium :)

https://www.youtube.com/watch?v=UXxhimFtM_c

Awatar użytkownika
Mattija2
Ryba
Ryba
Posty: 359
Rejestracja: 17 września 15, 16:05

Re: 112 litrów, trochę kamieni do tego pseudotropheus saulosi, czyli Malawi według mnie ;)

Postautor: Mattija2 » 16 kwietnia 17, 20:30

Hej,

Na Malawi nie znam się zbyt dobrze, natomiast w opisie filmu napisałeś, że to akwa jest parę dni po restarcie. Wpuściłeś obsadę do niedojrzałego zbiornika? Malawi wymaga wydajnej filtracji, dokładając ryby do nieustabilizowanego zbiornika (za niedługo pik NO2) możesz narobić sobie problemów.

Wystrój na +, przestronnie i dużo miejsca dla 2+2. Co do obsady niech wypowie się ktoś inny, natomiast jak na Malawi to pewnie maks możliwości.

Opisz zbiornik według wytycznych regulaminu, lepiej się dogadamy.

barttsw
Aqua Rodzina
Aqua Rodzina
Posty: 8988
Rejestracja: 4 maja 15, 11:44
Lokalizacja: BLACK WATER AQUARIUM

Re: 112 litrów, trochę kamieni do tego pseudotropheus saulosi, czyli Malawi według mnie ;)

Postautor: barttsw » 16 kwietnia 17, 20:32

2 samce w 80 cm powodzenia zaraz sie zacznie

Awatar użytkownika
mimo12
Aqua Rodzina
Aqua Rodzina
Posty: 1578
Rejestracja: 17 marca 13, 17:41
Lokalizacja: Jaworzno

Re: 112 litrów, trochę kamieni do tego pseudotropheus saulosi, czyli Malawi według mnie ;)

Postautor: mimo12 » 17 kwietnia 17, 01:29

Mattija2 pisze:Hej,