Welon; 1mm kuleczki na akwa i zapalenie przewodu pokarmowego

Regulamin forum
Jeżeli chcesz pomocy lub rady związanej z chorobami ryb powinieneś udzielić niezbędnych informacji o swoim akwarium i sposobie jego prowadzenia. TUTAJ jest dostępny wzór tworzenia nowych tematów. Tematy odbiegające od standardów będą usuwane.
Awatar użytkownika
Equinoxe
Ikra
Ikra
Posty: 3
Rejestracja: 24 lutego 06, 16:00

Welon; 1mm kuleczki na akwa i zapalenie przewodu pokarmowego

Postautor: Equinoxe » 26 lutego 06, 13:06

Mam welona od trochę więcej niż 2 tygodni, jestem zielony w temacie akwarystyki. Dzisiaj rano spojżałem na akwa i zdziwiło mnie, że na szkle (głównie w jednym miejscu) znajdują się takie małe (1mm) przeźroczyste kuleczki :? Później znowu przyszedłem zobaczyć akwa a kulek tych było jeszcze więcej. Obserwując rybę zauważyłem, że zbiera ona je z dna w pyszczek i przykleja do szkła. Domyślam się, że to samica, a te kulaczki to są jej jajeczka :?:
Drodzy akwaryści doradźcie laikowi, co mam z tym zrobić? :oops:
Ostatnio zmieniony 10 marca 06, 17:40 przez Equinoxe, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
jack the ripper
Narybek
Narybek
Posty: 43
Rejestracja: 19 lutego 06, 00:10
Lokalizacja: Słupsk

Re: Welon; 1mm kuleczki na akwa i zapalenie przewodu pokarmowego

Postautor: jack the ripper » 26 lutego 06, 13:27

w poprzedni wontku tylko poradze: wywal kule kup se chociaż malutkie awa chcociaż 25 l ja kuupiłem swoje za 13 zł malutkjie dla gupików a filtr zewnetrzny do kuli bezdura a oc do tego psota to nei mam dośiwadczenia z welonami wiec ci niepwoiem co to
60 L Aquael fan-2 hagem thermal compact 100 W , ośw. 15 W

Awatar użytkownika
A-kara
Aqua Rodzina
Aqua Rodzina
Posty: 1760
Rejestracja: 5 marca 05, 22:11
Lokalizacja: Warszawa

Re: Welon; 1mm kuleczki na akwa i zapalenie przewodu pokarmowego

Postautor: A-kara » 26 lutego 06, 14:57