Pomozcie mi wyposazyc akwarium

Regulamin forum
Jeżeli chcesz pomocy lub rady związanej z obsadą zbiornika powinieneś udzielić niezbędnych informacji o swoim akwarium i sposobie jego prowadzenia. TUTAJ jest dostępny wzór tworzenia nowych tematów.
lukasz3b
Ikra
Ikra
Posty: 1
Rejestracja: 25 grudnia 06, 19:00

Pomozcie mi wyposazyc akwarium

Postautor: lukasz3b » 25 grudnia 06, 20:27

chciałbym kupic sobie akwarium ale nie mam o tym zielonego pojecia, wiec prosze was o pomoc co mam na poczatek kupic (oczywiscie w przystepnej cenie bo jestem jeszcze uczniem ) z gory dziekuje
Ostatnio zmieniony 26 grudnia 06, 13:09 przez lukasz3b, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
karlos
Ryba
Ryba
Posty: 493
Rejestracja: 13 grudnia 06, 10:42

Re: Pomozcie mi wyposazyc akwarium

Postautor: karlos » 25 grudnia 06, 21:31

Podstawowa rzecza jest oczywiscie zbiornik.im wiekszy tym lepszy.i wbrew pozorom wcale nie jest tak ze im wiekszy tym wiecej przy nim pracy,jest dokladnie odwrotnie.
Jak bedziesz mial juz zbiornik(najwiekszy na jaki Cie stac ..za wzgledu na koszt, jak i na miejsce gdzie go postawic,bo z tym tez wielu z nas ma problemy)wtedy mozna zastanowic sie nad obsada i wyposazeniem.
350 litrow- miesozerna Tanganika
160 litrow- krolestwo calvusow
30 lat doswiadczen z akwarystyką

Awatar użytkownika
Ren-Ai
Ryba
Ryba
Posty: 435
Rejestracja: 28 stycznia 06, 16:28
Lokalizacja: się biorą dzieci?

Re: Pomozcie mi wyposazyc akwarium

Postautor: Ren-Ai » 25 grudnia 06, 21:32

Zmnień temat postu na bardziej dokładniejszy, opisujący problem, bo ten nie zgadza się z regulaminem.
Poleciłabym przejrzeć forum, wpisać w wyszukiwarce "akwarystyka', "akwarium"....
Pirewsze, to kupić jakąś książkę, aby cokolwiek dowiedzieć się o pielęgnacji, wymaganiach ryb, a nie mieć akwarium, co gorsza przerybione.