Dopasowanie obsady do obecnych rybek, akwa 45l

Regulamin forum
Jeżeli chcesz pomocy lub rady związanej z obsadą zbiornika powinieneś udzielić niezbędnych informacji o swoim akwarium i sposobie jego prowadzenia. TUTAJ jest dostępny wzór tworzenia nowych tematów.
Ralstin
Ikra
Ikra
Posty: 7
Rejestracja: 25 lipca 18, 14:03

Dopasowanie obsady do obecnych rybek, akwa 45l

Postautor: Ralstin » 25 lipca 18, 14:17

Witam, jestem początkującym akwarystą. Przez ostatni rok miałem akwarium 25l, (wiem wiem, że źle prowadzone, ale chcę już przejść na dobrą stronę mocy :)). Teraz zmieniłem zbiornik na 45l 60x30x30 z zaokrągloną szybą (Aqua4start ze sklepu zoologicznego). Z poprzedniego akwarium zostały mi: kirysek pstry, gupik i dwa danio.
Proszę was doświadczonych akwarystów o pomoc w uzupełnieniu obsady w akwarium. Myślałem o dokupieniu kirysków (lubię te rybki ponieważ są bardzo ruchliwe). Narzeczona chciałaby też dodać krewetki :) Czy macie jakieś propozycje?
Drugie pytanie dotyczy roślin. Z poprzedniego akwarium wiem, że rośliny rosną bardzo szybko i po skróceniu wyglądają brzydko. Czy są jakieś roślinki które nie będą ciągle rosły i rosły i nie trzeba będzie je skracać co jakiś czas?

barttsw
Aqua Rodzina
Aqua Rodzina
Posty: 8988
Rejestracja: 4 maja 15, 11:44
Lokalizacja: BLACK WATER AQUARIUM

Re: Dopasowanie obsady do obecnych rybek, akwa 45l

Postautor: barttsw » 25 lipca 18, 14:38


jurkin
Akwarysta
Akwarysta
Posty: 597
Rejestracja: 11 stycznia 15, 21:07
Lokalizacja: Gródek

Re: Dopasowanie obsady do obecnych rybek, akwa 45l

Postautor: jurkin » 25 lipca 18, 21:08

O rany, ale ź za szalał :D ze szklanki w kubek, jak zlapaleś bakcyla, to nie mogłeś pszynajmniej te 112 postawić?

Ralstin
Ikra
Ikra
Posty: 7
Rejestracja: 25 lipca 18, 14:03

Re: Dopasowanie obsady do obecnych rybek, akwa 45l

Postautor: Ralstin » 25 lipca 18, 21:36

Napotkałem na duży opór narzeczonej :)