[Akwarium 110L] - Pytanie początkującego o obsadę

Regulamin forum
Jeżeli chcesz pomocy lub rady związanej z obsadą zbiornika powinieneś udzielić niezbędnych informacji o swoim akwarium i sposobie jego prowadzenia. TUTAJ jest dostępny wzór tworzenia nowych tematów.
respire
Narybek
Narybek
Posty: 68
Rejestracja: 24 sierpnia 05, 11:12
Lokalizacja: Włodawa

[Akwarium 110L] - Pytanie początkującego o obsadę

Postautor: respire » 28 sierpnia 05, 11:11

Witam!
Jestem strasznie początkujący i nie bardzo wiem co i jak. Czytam juz bardzo dużo i jakos mi idzie :D . W akwarium mam narazie 2 brzanki (1 to ta sumatrzańska w paski a 2 jakas inna...) 4 gurami (2 dwuplamiste chyba i 2 mozaikowe), 2 glonojady ... (jakie to nie bardzo wiem, takie w plamki ) 2 skalary jeszcze malutkie .... i jedną niezidentyfikowaną... wziałem ja od ciotki... bo została sama... wielkosc ok 4 cm... pomaranczowa z czarnymi końcówkami płetw i dwiema czarnymi plamkami przy koncu ciała przed ogonem... Teraz pytanie czy ryby dobrze sie czują w takim składzie, czy nie jest im za ciasno.. i czy mógłbym tam wpuscic bojowniki... :) podajcie swoje sugestie. Acha mialem jeszcze 2 gubiki ale niestety ta niezidentyfikowana zeżarła dla samca ogon i ......

Edit : Temat dostosowany do regulaminu - Elmo

Awatar użytkownika
Marcinus
Moderator
Moderator
Posty: 4306
Rejestracja: 22 października 04, 10:26
Lokalizacja: Łódź

Re: [Akwarium 110L] - Pytanie początkującego o obsadę

Postautor: Marcinus » 28 sierpnia 05, 11:16

Moja propozycja:

oddałbym gurami,skalary [za duże na ten litraż] i brzanki a w ich miejsce zrobiłbym taką obsadę:

6xprętnik karłowaty [2 samce i 4 samic]
15x neon innesa
6x pielęgniczka żółta [2 samce i 4 samice],lub w miejsce żółtych możne dać harem kakadu.
5x otosek

Awatar użytkownika
Rama
Fish Master
Fish Master
Posty: 1313
Rejestracja: 4 stycznia 05, 12:16
Lokalizacja: Św-ce/Chorzów

Re: [Akwarium 110L] - Pytanie początkującego o obsadę

Postautor: Rama » 28 sierpnia 05, 15:39