[Akwarium 66] Czekam na Wasze sugestie....

Regulamin forum
Jeżeli chcesz pomocy lub rady związanej z obsadą zbiornika powinieneś udzielić niezbędnych informacji o swoim akwarium i sposobie jego prowadzenia. TUTAJ jest dostępny wzór tworzenia nowych tematów.
yoselka
Narybek
Narybek
Posty: 30
Rejestracja: 19 marca 05, 14:47
Lokalizacja: Tarnów

[Akwarium 66] Czekam na Wasze sugestie....

Postautor: yoselka » 19 marca 05, 15:30

Witam
Posiadam taką obsadę jak na dole w opisie.
Ponieważ jestem "początkująca", chciałabym przeczytać Wasze opinie i rady dotyczące takiego połączenia rybek.
Tak swoją drogą to troszkę zachodzę w głowę czy aby tych rybek nie jest za dużo na ten litraż :roll:
Mam 8 różnych roślinek (niestety nie pamiętam nazw), ale dno jest jeszcze mało zagospodarowane więc rybki nie bardzo mają się gdzie chować.
Ponieważ cały czas trwa rozbudowa akwarium, proszę o wskazówki co do dalszych moich działań. Za wszelkie informacje będę bardzo wdzięczna.
pozdrawiam
Moje akwarium ma 55 l, jest wyposażone w grzałkę ATMAN 50W, filtr AQUASZUT działające 24/h

Awatar użytkownika
ciosek
Fish Master
Fish Master
Posty: 1385
Rejestracja: 21 maja 04, 09:40
Lokalizacja: Chełm

Re: [Akwarium 66] Czekam na Wasze sugestie....

Postautor: ciosek » 19 marca 05, 16:15

ojojoj... ta przeźroczka przezroczysta, czy przeźroczka z fluorescencyjnym/swiecący:D pasem na grzbiecie*??? Czy bojownik nie podgryza ci gupików? mogłabyś dokupićjeszcze z 3 danio.

*przeźroczki z tym swiecacym paskiem to nie jest naturalna sprawa, to haniebne poczynania azjatyckich ferm hodowlanych aby podwyzszyc sprzedaz i grubosc portfela. Ryby w skutek tego doznają wielkich cierpień, bo są kąpane w różnych specyfikach, potem jest im wstrzykiwany odpowiedni środek, najczesciej chemia. Pasek dosc szybko zanika, sprawa miesiąca, może dwóch.

Awatar użytkownika
Veronika
Ryba
Ryba
Posty: 135
Rejestracja: 25 lipca 04, 16:03
Lokalizacja: Rzeszów

Re: [Akwarium 66] Czekam na Wasze sugestie....