Tarło pyszczaków

Awatar użytkownika
numi
Narybek
Narybek
Posty: 32
Rejestracja: 7 lutego 10, 18:18

Tarło pyszczaków

Postautor: numi » 22 maja 10, 16:26

Witam serdecznie
Jestem początkujący w tym temacie i proszę o odpowiedź na moje pytanie:
Czy pyszczaki są żyworodne,czy może składają ikrę a może występują u nich te dwa przypadki zależnie od gatunku?

Zadałem to pytanie ponieważ dwa dni temu kupiłem 6 sztuk pyszczaków i w śród nich jest para która w sklepowym akwarium odbyła tarło a samica złożyła ikrę na małym kamyku.Pływając nad ikrą wachlowała ją a samiec odganiał inne pyszczaki.
Czytając tematy o tych rybach dostrzegłem wypowiedź w której padły słowa że jeżeli samica złożyła ikrę to nie są to pyszczaki czy to jest prawda? Sprzedawca ma 30 letni staż kupuję tylko u niego więc naciągani-pomyłka nie wchodzi w grę.
Nie pamiętam co to za gatunek :roll:

Awatar użytkownika
koteczek555
Ryba
Ryba
Posty: 248
Rejestracja: 27 stycznia 10, 20:36
Lokalizacja: Ustroń, woj. śląskie

Re: Tarło pyszczaków

Postautor: koteczek555 » 22 maja 10, 17:31

Pisałam Ci już jak rozmnażają się pyszczaki i z opisu pyszczaki to na pewno nie są. Być może jakieś pielęgniczki. Najlepiej wstaw zdjęcia. A sprzedawcy ze sklepów to szkoda gadać na ich temat, każda bzdurę pocisną, żeby tylko sprzedać
Ostatnio zmieniony 22 maja 10, 18:58 przez koteczek555, łącznie zmieniany 1 raz.
Proszę o wsparcie finansowe na pokrycie kosztów operacji mojej suni: http://www.allegro.pl/item1042664322_po ... racje.html

Awatar użytkownika
Jaro69
Aqua Rodzina
Aqua Rodzina
Posty: 11419
Rejestracja: 22 stycznia 08, 15:36
Lokalizacja: Szczecin

Re: Tarło pyszczaków

Postautor: Jaro69 » 22 maja 10, 17:35

numi pisze:Sprzedawca ma 30 letni staż

Zatem jest doświadczonym "lejwodą". :lol: Setki razy powtarzane na forum: nie wierzyć nigdy sprzedawcom!!!
numi pisze:naciągani-pomyłka nie wchodzi w grę.

A właśnie, że wchodzi i masz potwierdzenie tego. :P

numi pisze:Nie pamiętam co to za gatunek :roll:

Wrzuć fotkę ryby.