Zestaw dla początkującego

Keldorn
Ikra
Ikra
Posty: 1
Rejestracja: 19 września 15, 23:17

Zestaw dla początkującego

Postautor: Keldorn » 19 września 15, 23:32

Witam,
To mój pierwszy post (temat) na tej stronie, więc proszę o wyrozumiałość i cierpliwość do mojej osoby. Do rzeczy: żona wpadła na pomysł, żeby dodać mieszkaniu uroku w postaci akwarium z rybkami (nie za dużo rybek i nie za duże rybki, byle były kolorowe - podobały jej się neony, pawie oczka itp.). Fakt faktem, że zawsze chciałem mieć coś takiego, ale nigdy w sumie się do tego bardziej nie zmobilizowałem. Oczywiście jestem zupełnie zielony w tym temacie, więc prosiłbym o poradę. Znalazłem na allegro zestawy z "full wyposażeniem" (w opisie aukcji powinna być jeszcze grzałka 50W z termostatem i kontrolką działania, bo pytałem sprzedawcy czemu jej brakuje - powiedział, że podczas wystawiania przypadkiem pominął - na innych jego aukcjach jest w opisie) i teraz mam pytanie, czy jeden z tych zestawów byłby wystarczający pod względem jakościowym oraz pod względem wyposażenia dla kogoś tak początkującego jak my. Z góry dziękuję za pomoc.

http://allegro.pl/akwarium-60-profil-po ... 74486.html

http://allegro.pl/akwarium-72l-profil-p ... 52426.html

Awatar użytkownika
Draku
Opiekun FanPage
Opiekun FanPage
Posty: 401
Rejestracja: 2 maja 15, 19:17
Lokalizacja: Międzychód

Re: Zestaw dla początkującego

Postautor: Draku » 20 września 15, 07:37

lepiej kup bez wyposażenia bo ten filterek i grzałka są mega słabe,
sam osobiście mam akwa 72l 60x30x40 i w zestawie miałem chińska grzałkę z termostatem przez którą prawie ugotowałem ryby by termostat nie działał a filterek miałem też chiński jakiś z przepływem ciut większym jak ma ten z twojej aukcji,