Propozycja - przystępna baza roślin

Awatar użytkownika
tom_ex
Ryba
Ryba
Posty: 325
Rejestracja: 26 sierpnia 09, 16:38
Lokalizacja: Warszawa

Propozycja - przystępna baza roślin

Postautor: tom_ex » 8 października 09, 14:42

Witam serdecznie.

Jestem początkującym akwarystą. Zakładając akwarium nie spodziewałem się, że bardziej od rybek zainteresuje mnie kwestia roślinności. W poszukiwaniu ciekawych gatunków roślin przez długie godziny przeglądałem forum i w tym momencie przyszedł mi do głowy pomysł.

Dlaczego by nie utworzyć wątku (-ów), który byłby swego rodzaju bazą roślin. W Internecie można oczywiście znaleźć już nie jedną bazę, jednak chciałbym, aby była to swego rodzaju paleta roślin dla akwarystów o różnym stopniu doświadczenia. Przykładowo, wątek dla początkujących polecałby te i te rośliny, a dla bardziej zaawansowanych inne. We wszelakich artykułach poleca się amatorom głównie np. moczarne czy kabombę, a wszyscy dobrze wiemy, że jest jeszcze wiele innych, mniej oklepanych, a również prostych w utrzymaniu roślin.

Pomysł to oczywiście tylko zalążek, ale myślę, że sam w sobie jest wart rozważenia.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Tomek83
Aqua Rodzina
Aqua Rodzina
Posty: 11013
Rejestracja: 11 lutego 07, 21:45
Lokalizacja: Łódź

Re: Propozycja - przystępna baza roślin

Postautor: Tomek83 » 8 października 09, 16:09

Wątków o roślinach dla początkujących jest mnóstwo, do tego do pobrania jest bardzo dobra baza roślin. Nie widzimy potrzeby dublowania tego zagadnienia.

Awatar użytkownika
osama
Moderator
Moderator
Posty: 11176
Rejestracja: 8 listopada 04, 14:54
Lokalizacja: Oława

Re: Propozycja - przystępna baza roślin

Postautor: osama » 8 października 09, 16:12

Tomek83 pisze:Wątków o roślinach dla początkujących jest mnóstwo, do tego do pobrania jest bardzo dobra baza roślin. Nie widzimy potrzeby dublowania tego zagadnienia.
Amen
Akwaria kiedyś: 240l 72l 3x28,8l 112l Obecnie: 72, 105, 750, 725l ;)
http://www.siepomaga.pl/