Dyskusja na temat gwarancji

Awatar użytkownika
slaeer
Fish Master
Fish Master
Posty: 1360
Rejestracja: 22 kwietnia 14, 20:07
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Dyskusja na temat gwarancji

Postautor: slaeer » 26 lutego 15, 16:09

I właśnie od tego jest rzecznik praw :) Sam wytacza pozew sądowy.
Było Tanganika 240 l
http://www.aquaforum.pl/viewtopic.php?f=13&t=44388
Jest Tanganika 264 l

funio
Narybek
Narybek
Posty: 59
Rejestracja: 26 lutego 15, 10:26

Re: Dyskusja na temat gwarancji

Postautor: funio » 27 lutego 15, 18:50

Powiem wam kilkanaście lat temu kupiłem amplituner do kina domowego firmy Technics 2999zł w tych słynnych marketach RTV amplituner popsuł się po roku po naprawie technol gorzej grał niż przed naprawą , stwierdziłem że odstąpie od umowy kupna i zażądam nowy klocek lub zwrot gotówki,,,,po 3 miesiącach walki firma Panasonic zadzwoniła do mnie z prożbą o odbiór nowego sprzętu , dodam że sprzęt gra do dziś jak nowy a sklep zwodził mnie do momentu w którym nie dostali pozwu do Sądu. Oczywiście dodam ,że amplituner został uszkodzony w sklepie ponieważ był podłączony na wystawie bez wentylacji i ekspluatowany po 20godzin dziennie

Awatar użytkownika
Dawid
Aqua Forum
Aqua Forum
Posty: 1404
Rejestracja: 16 lutego 10, 18:05
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Dyskusja na temat gwarancji

Postautor: Dawid » 27 lutego 15, 19:21

funio kto kupuje sprzęt wystawowy? :] który wiadomo na wystawie gra(audio), wypala się (tv) lub jest narażony na dewastację przez klientów( laptopy, telefony...)

bierze się nowy nie śmigany z pudełka
Obrazek

funio
Narybek
Narybek
Posty: 59
Rejestracja: 26 lutego 15, 10:26

Re: Dyskusja na temat gwarancji

Postautor: funio » 27 lutego 15, 20:10

Nie nowy nieśmigany z pudełka kupywałeś jak były Pewexy i potem sklepy Baltona a powiedz mi co w sklepach RTV robią z telewizorami które grają na wystawach ,, ty je kupujesz a ja po prostu nie miałem wyjścia bo model tego ampa wyszedł z produkcji i tylko w tej sieci sklepów był więc mi go ściągali na zamówienie jak przyszedł na sklep to już karton był otwarty ,,a to że grał i był nieodpowiednio ekspluatowany powiedział mi serwisant Panasonica , płyta główna była od temperatury wytopiona , także uważaj bo to żę masz karton zamknięty to wcale nie znaczy ,że kupiłeś nowy towar

Awatar użytkownika
Dawid
Aqua Forum
Aqua Forum
Posty: 1404
Rejestracja: 16 lutego 10, 18:05
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Dyskusja na temat gwarancji

Postautor: Dawid » 2 marca 15, 21:45

Odpowiem tak:

W sieciach nie raz widziałem jak ludzie brali wystawowe laptopy i słyszałem na własne uszy jak mieli rabat bo klawisza brakowało albo jakieś delikatne rysy na obudowie były.

Jasne ostatnio kupiłem tv akurat taki jak grał na wystawie dziennie po 12 godz/ 7 dni w tyg.i przez pół roku póki jak go nie wziąłem chyba byłbym durniem aby wziąć właśnie ten :)

Mój tez grał bo w fabryce był wypalany przez 8 godz. testowany to rozumiem a nie tyle czasu co podałem wcześniej :)

funio pisze: ja po prostu nie miałem wyjścia bo model tego ampa wyszedł z produkcji i tylko w tej sieci sklepów był więc mi go ściągali na zamówienie jak przyszedł na sklep to już karton był otwarty ,,a to że grał i był nieodpowiednio ekspluatowany powiedział mi serwisant Panasonica


Widocznie na drodze ściągnięcie /sklep ktoś go sobie katował w domciu skoro nowość lub objechał dużo wystaw tego sprzętu w tym czasie :) nie wiem...

Na koniec dodam, że i owszem może mam taki sprzęt z wystawy, ale podam przykład starego tv led Sharp u mnie grał równo 8 lat teraz mam nowy a ten gra u rodziców póki gra tyle i jak przegra następne 8 lat u rodziców to mnie to nie obchodzi nawet jak kupiłem wystawowy to tylko świadczy o jego jakości. Babcia ma do dzisiaj tv sharp który ma więcej lat jak ja( wiek w profilu) być może ten rodziców również tyle wytrzyma... i niech jest wystawowy...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości