Proszę o pomoc baniaczek 80x45x55 Księżniczki z Burundi

panka38
Ikra
Ikra
Posty: 18
Rejestracja: 22 stycznia 08, 18:47

Proszę o pomoc baniaczek 80x45x55 Księżniczki z Burundi

Postautor: panka38 » 29 grudnia 08, 22:01

Witam posiadam zbiornik o rozmiarach (80x45x55) (dl. x szer. x wys.) chciałbym sie dowiedziec czy mogę w nim chodować Księżniczki z Burundi jak tak to ile. i czy same czy z jakimiś innymi rybkami interesuja mnie jakies szczelinowce tylko o to chodzi ze jestem początkujący i nie wiem zabardzo z jakimi z góry dziękuje

Awatar użytkownika
osama
Moderator
Moderator
Posty: 11176
Rejestracja: 8 listopada 04, 14:54
Lokalizacja: Oława

Re: Proszę o pomoc baniaczek 80x45x55 Księżniczki z Burundi

Postautor: osama » 29 grudnia 08, 22:06

panka38, a nie chciałabyś mieć zbiornik jednogatunkowy? Kupiłabyś na start 6 księżniczek z dwóch źródeł w podobnym wieku i po dobraniu parki resztę byś oddała w dobre ręce. Księżniczki nie jest trudno rozmnożyć, w niedługim czasie miałabyś ich sporo więcej, docelowo zostawiając max 10 sztuk w zbiorniku.
Akwaria kiedyś: 240l 72l 3x28,8l 112l Obecnie: 72, 105, 750, 725l ;)
http://www.siepomaga.pl/
Na pewno, naprawdę, od razu, po prostu, na razie, hodowca, reguła, rzadko, żaden, w ogóle, włączać, co najmniej...

panka38
Ikra
Ikra
Posty: 18
Rejestracja: 22 stycznia 08, 18:47

hmm

Postautor: panka38 » 29 grudnia 08, 22:12

tak ogolnie to sa bardzo ladne rybki tylko włąsnie jesli mial bym ich 6 to nie bylo by to za dóżo na taki maly zbiornik to tylko 150 l. a co powiecie na jakies szczelinowce dodatko ogladalem fotki i jest pare takich które mi sie podobaja:
-Naskalnik dwupasy (Chalinochromis popelini
-Naskalnik Marliera (Julidochromis marlieri
-Naskalnik kędzierzawy (Julidochromis ornatus)
-Naskalnik Regana (Julidochromis regani
-Naskalnik wężogłowy (Julidochromis transcriptus)
-Szczelinowiec dwupasy (Telmatochromis bifrenatus)
-Variabilichromis