carbo mikro makro jak podawać

Regulamin forum
Jeżeli chcesz pomocy lub rady związanej z uprawą roślin akwariowych powinieneś udzielić niezbędnych informacji o swoim akwarium i sposobie jego prowadzenia. TUTAJ jest dostępny wzór tworzenia nowych tematów.
mariusz80
Ikra
Ikra
Posty: 3
Rejestracja: 23 lutego 15, 19:25
Lokalizacja: działdowo

carbo mikro makro jak podawać

Postautor: mariusz80 » 23 lutego 15, 19:43

Witam posiadam akwarium 126l bańka jest 4 dni po restarcie ,zastanawiam się jak podawać carbo mikro i makro (w płynach) w jakich ilościach o jakich porach dnia i co ile dni .Akwarium jest dość gęsto odsadzone obsady brak jako że zbiornik jest nie dojrzały oświetlenie moduł LED 20 szt co daje 50w filtr zewnętrzny JBL e901. PROSZĘ O PODPOWIE JESTEM ZIELONY W TEJ DZIEDZINIE morze dajcie jakieś przykłady nawożenia
126l

Czuczo
Ryba
Ryba
Posty: 126
Rejestracja: 4 lutego 15, 11:42
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: carbo mikro makro jak podawać

Postautor: Czuczo » 23 lutego 15, 19:57

Carbo możesz już podawać, na pojemniku powinno pisać w jakich ilościach. Przeważnie jest to 1ml na 50l wody, w zależności od ilości roślin zwiększasz lub zmniejszasz dawkę.
Ryby nie samą wodą żyją.

mariusz80
Ikra
Ikra
Posty: 3
Rejestracja: 23 lutego 15, 19:25
Lokalizacja: działdowo

Re: carbo mikro makro jak podawać

Postautor: mariusz80 » 23 lutego 15, 20:06

ok a kiedy zacząć z mikro i makro i najgorzej w jakich ilościach i czy razem czy co któryś dzień na obu nawozach jest napisane jedno wciśnięcie na 100l wody codziennie podawać je razem jak wy to robicie :niewiem:
126l

mariusz80
Ikra
Ikra
Posty: 3
Rejestracja: 23 lutego 15, 19:25
Lokalizacja: działdowo

Re: carbo mikro makro jak podawać

Postautor: mariusz80 » 23 lutego 15, 20:11

DZIŚ zauważyłem że kryptokorynie po restarcie zaczęły się rozpadać liście tak jakby się rozmiękały i rozpadały :zdziwko:
126l

sieran
Narybek
Narybek
Posty: 64
Rejestracja: 1 lutego 15, 14:03
Lokalizacja: Wawa

Re: carbo mikro makro jak podawać